top of page
Populära hjälpartiklar
-
Hur gör jag en beställning?För att göra en beställning, bläddra helt enkelt bland våra produkter, välj de varor du vill köpa, lägg till dem i din varukorg och fortsätt till kassan. Följ instruktionerna på skärmen för att ange dina leveransuppgifter, välj en betalningsmetod och bekräfta din beställning.
-
Vad är er returpolicy?Vår returpolicy ger dig möjlighet att returnera produkter inom 30 dagar från inköpsdatumet. Var vänlig kontakta vår kundtjänst på (support@ledlook.se) för att initiera en retur. Produkten måste returneras i sitt ursprungliga skick med alla tillbehör och förpackning.
-
Hur uppdaterar jag min kontoinformation?För att uppdatera din kontoinformation, logga in på ditt konto och navigera till inställningar. Där kan du ändra och uppdatera din personliga information, leveransadress och betalningsmetoder.
-
Hur kan jag kontakta kundtjänst?Du kan kontakta vår kundtjänst antingen genom chatten på webbplatsen eller via e-post på [support@ledlook.se] Vi finns här för att hjälpa dig med alla frågor eller bekymmer du kan ha.
-
Hur lång tid tar frakten?Vår standardfrakt tar vanligtvis 3-5 arbetsdagar för leverans inom Sverige. Du kan spåra din beställning med det angivna spårningsnumret när den har skickats.
-
Hur kan jag prenumerera på ert nyhetsbrev?Du kan prenumerera på vårt nyhetsbrev genom att ange din e-postadress i formuläret på vår webbplats. På så sätt kan du hålla dig uppdaterad om våra senaste erbjudanden, produkter och evenemang.
-
Hur kan jag ändra mitt lösenord?För att ändra ditt lösenord, gå till inloggningssidan och klicka på länken "Glömt lösenord" eller "Återställ lösenord". Ange din e-postadress som är kopplad till ditt konto så får du instruktioner om hur du återställer ditt lösenord via e-post.
-
Hur använder jag en rabattkod?För att använda en rabattkod på Ledlook, gå till kassan och fyll i rabattkoden i det angivna fältet. Klicka sedan på 'Använd rabattkod' för att tillämpa rabatten på din beställning.
-
Vad ska jag göra om jag får en skadad artikel?Om du får en skadad artikel från Ledlook, vänligen kontakta vår kundtjänst på [support@ledlook.se](mailto:support@ledlook.se) så hjälper vi dig att lösa situationen så snabbt som möjligt.
-
Hur returnerar jag en produkt?För att returnera en produkt till Ledlook, vänligen kontakta vår kundtjänst på [support@ledlook.se](mailto:support@ledlook.se) för att få information om returprocessen och returneringsinstruktioner. Vi hjälper dig med returen och ser till att du får en smidig återbetalning eller byte.
-
Erbjuder ni internationell frakt?Nej, för närvarande erbjuder vi inte internationell frakt. Vi levererar endast inom Sverige
-
Kan jag ändra min leveransadress efter att jag har lagt en beställning?Tyvärr kan du inte ändra din leveransadress efter att du har lagt en beställning. För att undvika problem, se till att ange rätt leveransadress när du gör din beställning om detta händer, kontakta oss (support@ledlook.se)
-
Hur kan jag avsluta prenumerationen på ert nyhetsbrev?Du kan avsluta prenumerationen på vårt nyhetsbrev genom att klicka på länken 'Avsluta prenumeration' längst ner i något av våra nyhetsbrev. Alternativt kan du kontakta vår kundtjänst för att be om att bli avregistrerad från nyhetsbrevet.
-
Hur skapar jag ett konto?För att skapa ett konto klickar du helt enkelt på knappen "Registrera dig" eller "Skapa konto" i det övre högra hörnet av webbplatsen. Fyll i den information som krävs, såsom din e-postadress, lösenord och andra begärda uppgifter. När du har skickat in formuläret kommer ditt konto att skapas.
-
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?Vi accepterar följande betalningsmetoder: MasterCard Och Visa. snart lägger vi till klarna och Swish. Om du har några specifika frågor eller behöver hjälp med betalningen, vänligen kontakta vår kundtjänst på [support@ledlook.se](mailto:support@ledlook.se) för ytterligare assistans.
-
Kan jag spara mina betalningsuppgifter för framtida köp?Vi har en säker betalningsfunktion som låter dig spara dina betalningsuppgifter för en smidigare köpupplevelse i framtiden. Du kan välja att spara dina betalningsdetaljer vid kassan för snabbare och enklare transaktioner.
-
Har ni en fysisk butik?Nej, Ledlook är en renodlad onlinebutik och har ingen fysisk butik. Du kan handla bekvämt och säkert från vår webbplats och få dina produkter levererade till din önskade adress.
-
Kan jag ändra eller avbryta min beställning?Ja, du kan ändra eller avbryta din beställning innan den har skickats. Vänligen kontakta vår kundtjänst på [support@ledlook.se](mailto:support@ledlook.se) så hjälper de dig med ändringar eller avbokning av din order.
-
Hur kan jag spåra min beställning?För att spåra din beställning kan du logga in på ditt konto och gå till avsnittet 'Mina beställningar'. Där kan du se statusen för din beställning och följa dess leveransframsteg.
bottom of page